Кампания „Топ 5 причини да имаме застраховка на дома“

Кампанията „Топ 5 причини да имаме застраховка на дома“, реализирана от АБЗ през януари 2024 г., имаше за цел, от една страна, да привлече общественото внимание върху смисъла и ползите от имуществените застраховки, а от друга - да популяризира допълнително потребителското ръководство на АБЗ „Практични съвети: Застраховки „Домашно имущество“.

Сред основните акценти на кампанията бяха нарастващите рискове за имуществото във връзка с климатичните промени, поемането на лична отговорност за собственото имущество, достъпните цени на застраховките за дома, ролята на този вид продукти за осигуряване на финансова устойчивост на домакинствата. Чрез комбинацията от акцент върху необходимостта от застрахователна защита и предоставяне на практическа информация за подпомагане на потребителския избор чрез ръководството, се допринася за стимулиране на информираното потребление на имотни застраховки и по-висока потребителска удовлетвореност.

 

ВИЖТЕ ОСНОВНИТЕ ПОСЛАНИЯ НА КАМПАНИЯТА НА АБЗ!

Начало