ДЗИ: TEAMBLUECHALLENGE - ПЪРВА ДОЛЕКАРСКА ПОМОЩ

Кампанията на ДЗИ с „Академия за първа долекарска помощ“ е част от международната инициатива на KBC Group, насочена към подпомагане на хора в нужда и спасяване на човешки животи. Тя се провежда във всички държави, в които групата оперира, и е свързана с вътрешното предизвикателство „Екип Синьо“.

ДЗИ стартира партньорството с „Академия за първа долекарска помощ“ – единствените одобрени за първа долекарска помощ от Министерство на образованието – през септември 2024 г. Партньорството целеше да популяризираме обществено значима кауза, свързана с превенцията и подготовката на преподаватели и представители на учебни заведения за оказване на първа помощ. Установеното партньорство с Академията за първа помощ даде възможност и на всички служители на ДЗИ да преминат през основните обучения по първа долекарска помощ.

Цели

  • Да предоставим на служители, преподаватели и родители практически знания и умения за реакция в спешни ситуации.
  • Да повишим готовността на образователните институции за оказване на първа помощ.
  • Да създадем устойчива култура на превенция и отговорност в учебната среда.
  • Да популяризираме възможностите за застраховка за учащи чрез директна комуникация с родители и преподаватели.

Целеви групи

  • Служители на ДЗИ
  • Преподаватели в ясли, детски градини, средни и висши учебни заведения
  • Родители на учащи

Задачи

  • Провеждане на сертифицирани обучения по първа долекарска помощ за служители на ДЗИ, преподаватели и родители.
  • Организиране на специални активации и събития в София, насочени към различни аудитории.
  • Изграждане на партньорска мрежа с Академията за първа помощ

ДЕЙНОСТИ

Кампанията с „Академия за първа долекарска помощ“ представлява мащабна инициатива, насочена към изграждане на умения за реакция в спешни ситуации и повишаване на здравната култура сред ключови целеви групи – служители, преподаватели и родители. Дейностите по проекта са структурирани в три основни направления:

  • Обучения и партньорства

Проведени бяха поредица от обучения за преподаватели от ясли, детски градини, средни и висши учебни заведения. Обученията включваха практически демонстрации, симулации на реални ситуации и сертифициране, като целта беше да се осигури увереност и готовност за действие при инциденти.

В рамките на вътрешната програма за развитие и социална ангажираност, над 350 служители на ДЗИ преминаха през основни курсове по първа помощ, като част от усилията за изграждане на култура на превенция и грижа.

Установено беше дългосрочно партньорство с Академията за първа помощ, което позволи на ДЗИ да се позиционира като основен партньор в над 15 обучения и събития, oсигурявайки устойчивост и разпознаваемост на кампанията сред образователни институции, родители, планинари, фармацевти и зъболекари.

  • Комуникационни активности

Реализирана беше комуникационна кампания с томбола, насочена към родители, с възможност за спечелване на ваучери за обучение по първа помощ. В инициативата се включиха над 1800 участници, което демонстрира висока степен на ангажираност и интерес.

Изпратени бяха покани и информационни материали до училища, университети, медии и институции, с цел популяризиране на кампанията и насърчаване на кандидатстването за обучения и застраховки за учащи.

Проведена беше широка комуникационна кампания, включваща:

  • Активности в социални мрежи/ Онлайн реклама, насочена към родители и преподаватели;
  • Вътрешна комуникация към служителите на ДЗИ чрез интранет, бюлетини и вътрешни събития.

Вътрешни инициативи: Кампанията включваше вътрешни обучения на над 350 служители, които продължават да се реализират и след основния период на кампанията.

  • В рамките на инициативата бяха създадени информационни материали, включително и обучителни видеа.

РЕЗУЛТАТИ

Кампанията „Академия за първа долекарска помощ“ постигна значими резултати както в образователен, така и в социален аспект, като демонстрира висока степен на ангажираност, ефективност и устойчивост:

  • 1000 участници – служители на ДЗИ, преподаватели от ясли, детски градини, средни и висши учебни заведения, както и родители – преминаха през сертифицирани обучения по оказване на първа помощ, организирани съвместно с Академията за първа помощ. Това допринесе за повишаване на готовността за реакция в критични ситуации и изграждане на култура на превенция в образователната среда.
  • Над 1800 участници се включиха в кампанията за спечелване на ваучер за първа помощ, като достигнахме над 250 000 души в социалните мрежи, които научиха за инициативата.
  • Участниците в кампанията отчетоха повишена увереност и готовност за реакция в реални ситуации, като над 90% от обучените заявиха, че се чувстват по-подготвени да окажат първа помощ при необходимост. Над 99% беше и положителната обратна връзка от проведените обучения.

ВИЖТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ИНИЦИАТИВАТА ВЪВ ФОРМУЛЯРА НА КОНКУРСА "ЗАСТРАХОВАТЕЛИ ЗА ОБЩЕСТВОТО"!

 

Начало