Кампанията на ДЗИ с „Академия за първа долекарска помощ“ е част от международната инициатива на KBC Group, насочена към подпомагане на хора в нужда и спасяване на човешки животи. Тя се провежда във всички държави, в които групата оперира, и е свързана с вътрешното предизвикателство „Екип Синьо“.
ДЗИ стартира партньорството с „Академия за първа долекарска помощ“ – единствените одобрени за първа долекарска помощ от Министерство на образованието – през септември 2024 г. Партньорството целеше да популяризираме обществено значима кауза, свързана с превенцията и подготовката на преподаватели и представители на учебни заведения за оказване на първа помощ. Установеното партньорство с Академията за първа помощ даде възможност и на всички служители на ДЗИ да преминат през основните обучения по първа долекарска помощ.
Целеви групи
ДЕЙНОСТИ
Кампанията с „Академия за първа долекарска помощ“ представлява мащабна инициатива, насочена към изграждане на умения за реакция в спешни ситуации и повишаване на здравната култура сред ключови целеви групи – служители, преподаватели и родители. Дейностите по проекта са структурирани в три основни направления:
Проведени бяха поредица от обучения за преподаватели от ясли, детски градини, средни и висши учебни заведения. Обученията включваха практически демонстрации, симулации на реални ситуации и сертифициране, като целта беше да се осигури увереност и готовност за действие при инциденти.
В рамките на вътрешната програма за развитие и социална ангажираност, над 350 служители на ДЗИ преминаха през основни курсове по първа помощ, като част от усилията за изграждане на култура на превенция и грижа.
Установено беше дългосрочно партньорство с Академията за първа помощ, което позволи на ДЗИ да се позиционира като основен партньор в над 15 обучения и събития, oсигурявайки устойчивост и разпознаваемост на кампанията сред образователни институции, родители, планинари, фармацевти и зъболекари.
Реализирана беше комуникационна кампания с томбола, насочена към родители, с възможност за спечелване на ваучери за обучение по първа помощ. В инициативата се включиха над 1800 участници, което демонстрира висока степен на ангажираност и интерес.
Изпратени бяха покани и информационни материали до училища, университети, медии и институции, с цел популяризиране на кампанията и насърчаване на кандидатстването за обучения и застраховки за учащи.
Проведена беше широка комуникационна кампания, включваща:
Вътрешни инициативи: Кампанията включваше вътрешни обучения на над 350 служители, които продължават да се реализират и след основния период на кампанията.
РЕЗУЛТАТИ
Кампанията „Академия за първа долекарска помощ“ постигна значими резултати както в образователен, така и в социален аспект, като демонстрира висока степен на ангажираност, ефективност и устойчивост:
ВИЖТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ИНИЦИАТИВАТА ВЪВ ФОРМУЛЯРА НА КОНКУРСА "ЗАСТРАХОВАТЕЛИ ЗА ОБЩЕСТВОТО"!




